• Sypkie produkty ekologiczne do Twojej kuchni

  • parametry

Rolnictwo ekologiczne staje się coraz bardziej popularne. W ekologicznych uprawach nie stosuje się związków chemicznych. Przekonaj się, co w trawie piszczy!

Ekologiczny styl życia i prowadzenie zdrowej diety jest szczególnie ważne dla osób borykających się z różnego rodzaju alergiami czy schorzeniami, które może wyeliminować odpowiednia dieta o wysokojakościowych i jak najmniej przetworzonych składnikach.

Zdrowe mąki - nie tylko zbożowe

W naszej ofercie znajdziecie ekologiczne produkty zbożowe doskonałe do przygotowywania śniadań, zdrowych deserów czy pożywnych posiłków. Większość z nich ma swoje zastosowanie w życiu codziennym, w tym w kosmetyce, np. jako peelingi.

Oferujemy wszelkiego rodzaju mąki, kasze, makarony, nasiona czy ekologiczny ryż. W różnorodności tkwi siła i zdajemy sobie z tego sprawę.

Dlaczego więc nie rozpocząć improwizacji i nie wybrać już dziś innego rodzaju mąki do pieczenia ciasta? W naszym sklepie możecie nabyć produkty ryżowe, kokosowe, migdałowe, gryczane, orkiszowe, jaglane, owsiane, kukurydziane, z ciecierzycy czy płaskurki. Posiadamy także mąki do pieczenia chlebów, w tym wyroby z kasztanów jadalnych.

Produkty zbożowe – ekologiczne kasze i makarony

Ekologiczne produkty zbożowe to szeroka gama produktów, obejmujące nie tylko mąki. Są to także makarony, kasze, płatki, jaki i nasiona dodawane do wypieków czy deserów.

W przypadku kasz szczególnie polecamy do gotowania jaglankę, bulgur oraz kaszę gryczaną nieprażoną, z której można zrobić samodzielnie mąkę. Tego rodzaju kasze często goszczą na naszych stołach jako dodatek do obiadu, ale warto wypróbować je także w mniej oczywistych przepisach, takich jak zamienniki owsianek a nawet w wypiekach. Dla najmłodszych polecamy kaszę mannę oraz grykę ekspandowaną.

Jeśli jesteście na diecie bezglutenowej czy innych dietach ograniczających spożycie popularnych zbóż, z pewnością odkryjecie u nas makarony i kasze godne uwagi. Znajdziecie w naszym asortymencie semolinę, makaron żytni, orkiszowy, z zielonego groszku, soczewicy czy o wysokiej zawartości protein z czarnej fasoli. Wszystko zależy od waszych potrzeb i upodobań.

Do przygotowywania deserów, jako dodatek do dań i przekąska posłużą nasiona szałwii hiszpańskiej, wiesiołka, buraka, pokrzywy czy fasoli mung. Chyba każdy z nas lubi czasem pochrupać popcorn, pestki dyni czy łuskany słonecznik.

Mamy ogromny wpływ na to, czym się karmimy. Wzbogać swoją dietę o wartościowe ziarna. Gwarantujemy, że zmienią Twoje życie na lepsze!